Princess on Budget

Műanyagmentes július part 4. - Az utolsó hét

2019. július 29. - Princess on Budget

Mint az előző három bejegyzésemben is olvashattátok, én is belekezdtem a műanyagmentes júliusba, hogy szépen lassan átszoktassam magam a környezetvédelemre. A kezdeti nehézségek után így már a negyedik hét után azt kell, hogy mondjam, hogy kifejezetten élvezem a dolgot. Azok, amik az előző hetekben még nagyobb odafigyelést igényeltek, mára már szokássá, reflexé nőtték ki magukat. Lássuk mi történt a héten:

Hétfő délután a születésnapomat ünnepeltük a lányokkal, és mivel tudják, hogy környezetvédelemben mesterkedek, az ajándékaimat is ennek a fényében választották. Ennek tényleg nagyon örültem, mert bár tök menőnek tartom a fém szívószálat, magamnak sose vettem volna. Amióta megvan, azóta sokszor viszek magammal egyet, a munkahelyemen is van bent, azt használom minden nap a citromos vizemhez. A műanyag csomagolásban, a szatyorban pedig tészta van, mert hát minden azért nem lehet tökéletes, de cserébe kaptam könyvutalványt is.

A szülinapommal kapcsolatban még csak annyit, hogy a Vegan Love-ban ebédeltünk, amiről külön ki szeretném hangsúlyozni, hogy isteni finom burgereik vannak, és szelektíven gyűjtik a hulladékot is! Papír tálcákon adják az ételeket, fa evőeszközökkel (ami határozottan jobb, mint a műanyag, bár én a fémet jobban szeretem). Nagyon kedves a kiszolgálás is, és nagyon gyorsak is. Még a #csakahús barátaim is elképedtek, milyen jót lehetett enni így is, húsmentesen. Itt egy kép a tofuburgeremről, ami évek óta szerelem:

A szívószálakat pedig vittem magammal csütörtökön a szokásos társasági összejövetelünkre, ahol egyébként büszkén jelentem, hogy semmilyen alkoholt nem ittam, ami tök jó, mert minek mindig. Ez volt az egyik fogadalmam erre az évre, hogy minimalizálom a fölösleges alkoholfogyasztásomat. Szóval csütörtökön jegesteáztunk, pénteken pedig végül beadtam a derekamat a Dunapartos kiülős fröccsözésre, de vittem magammal kis pokrócot, poharakat, stb, szóval összességében eredményes hetet zártam.

Szombat reggel a szabadsághídon jógáztunk, ami számomra egy elég nagy élmény volt, hiszen rengetegen voltunk és még sosem jógáztam szabadtéren, nem hogy hídon. Külön köszönet azért, hogy nem facsartak ki minket teljesen ezalatt a másfél-két óra alatt, mert ahogy körbenéztem sokan voltunk még csak kezdők a tömegben. A relaxáció után pedig reggelit kaptunk és vászontáskát, amiből természetesen sosem elég.

 

Erre a hétre nagyjából ennyi, bár már nagyon szemezek a különféle házi készítésű tisztítószerekkel és kozmetikumokkal, szóval talán a jövőhéten/hétvégén nekilátok ilyesmiknek is, illetve mindenképpen szeretnék egy nagytakarítást végezni a lakásban, mert úgy érzem egyre több olyan dolgot halmozok fel már megint, amikre semmi szükségem. Tehát hamarosan érkezik egy bejegyzés arról, hogy miket dobtam ki/ajándékoztam el.

Köszönöm, hogy velem tartottatok ebben a hónapban!

A bejegyzés trackback címe:

https://princessonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr7714984464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása