Princess on Budget

Top 5 nyári vacsora 30 percen belül

2019. augusztus 07. - Princess on Budget

Ebben a posztban a kedvenc nyári ételeimet szeretném megosztani veletek! Saláta hegyekre készüljetek, vitamin-bomba receptek a nagy melegben, tőlem nektek! Lássuk tehát a menüt:

1. Friss nyári saláta

Ez az egyszerű saláta mutatja a legjobban, hogy a kevesebb néha tényleg több. Frissítő magában, köretként, ebéd mellé, vacsira, nasira.

Hozzávalók:

  • retek
  • uborka
  • színes paprika
  • mozarella sajt
  • sok-sok friss petrezselyem
  • egy kis olíva olaj és egy fél citrom leve
  • só, bors ízlés szerint (az én ízlésem szerint előbbiből sok, utóbbiból még több)

 

 

2. Pestós tészta

A párom kedvence, télen-nyáron, hidegen-melegen. Én hidegen ajánlom egyébként, de a tesóm például melegen szokta enni, de ez már mindenkinek a magánjellegű preferencia-kérdése.

Hozzávalók:

  • durum tészta (Aldi)
  • sötétzöld pesto (Aldi)
  • dán fehérsajt (Aldi)
  • koktélparadicsom

 

 

3. Görög saláta

Szerintem ehhez nincs mit hozzáfűzni, én citromos-olíva olajos öntettel szeretem, jól megsózva-borsozva.

Hozzávalók:

  • uborka
  • paradicsom
  • lilahagyma
  • olíva bogyó
  • fetasajt / dán fehérsajt

 

 

4. Szafi pizza

Recept a pizzaliszt hátulján, kb fél óra alatt készen is van, szabadon variálható a feltét. Én elsőre az örök kedvencemmel indítottam ezt a kalandot: paradicsomszósz, sok sajt, kukorica, friss bazsalikom.

 

 

5. Mexikói saláta

Ez egy finom, tartalmas saláta, főleg ebédre ajánlom tortillába húshoz, tofuhoz, bármihez. Mi éppen csirkét sütöttünk hozzá, de természetesen húsmentesen is fogyasztható.

Hozzávalók:

  • bab (én mexikói szószosat vettem a SPAR-ban)
  • kukorica
  • kápia paprika
  • lilahagyma
  • paradicsom
  • mozarella
  • só, bors ízlés szerint

 

 

Remélem mindenki talált kedvére valót a felsoroltak között ezekre a meleg nyári napokra.

Jó étvágyat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://princessonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr8814998982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2019.10.06. 21:15:39

Ezek rendkívül jó kaják :D kb egész hónapban ilyesmiket szoktam enni és rengeteget sikerül spórolnom így.
www.ujsagomat.hu/penny-market/ ezzel az oldallal meg mégjobban.
süti beállítások módosítása