Princess on Budget

Natúrkozmetikum szemle

Miket fogok teszteli a köveztekző hónapban?

2019. augusztus 29. - Princess on Budget

 

Mivel egy ideje már szerettem volna természetes összetevőkből készített, magyar márkájú termékekre cserélni a szépségápolási szereimet, így megtettem az első lépést ennek az irányába. Persze nehéz döntés, főleg ha az embernek megvan a maga kis megszokott termékpalettája, amit használ (akár évek óta is), ami biztosan beválik nála. Egy márka, amelyben a dezodor alumíniumot tartalmaz, egy tusfürdő, amelynek a csomagolása műanyag flakon, stb. Én egyre több ilyen elkeserítő dolgot észleltem a kozmetikai szereimen, és egyszer csak rádöbbentem, hogy évekig még csak meg se néztem, hogy mit tartalmaznak az általam mindennapos szinten használt piperecuccaim.

 

gyengéd ápolás csomag

Úgy határoztam, hogy a Mannával próbálkozom meg elsőre, hiszen a tusfürdőt szappanra akarom cserélni, és ami először eszembe jut a “szappan” szóról a natúrkozmetikumok világában, az a Manna volt. Így hát gondosan átböngésztem az oldalukat, illetve a hulladékmentes.hu-t is, mert végül onnan is rendeltem pár dolgot. Ezeket a termékeket szeretném most megmutatni nektek, hogy a továbbiakban már csak a tapasztalataimról számoljak be.

 

Tehát a Mannától rendeltem egy “Gyengéd ápolás” névre hallgató csomagot, amelynek a tartalma:

“Négy tiszta, természetes, hozzáadott illóolajoktól mentes Manna, melyek különlegesen gyengédek! A vegyszermentes kvartettet két bársonyosan kényeztető szappankülönlegesség, egy finomítatlan, organikus shea vaj és egy tégely illat- és szódabikarbóna-mentes, natúr krémdeó alkotja.”

 

Organikus ghánai shea vaj

Simábbá és puhává varázsolja bőrt, alaposan hidratál, sőt csökkenti az öregedés látható jeleit, de még napégésre is használható. Illata majdhogynem semleges, kicsit a csonthéjas magvakra emlékeztető. Állagát tekintve olyan, mint a kókuszzsír: a tégelyben szilárd, de bőrre kenve könnyen olvadós, kevés is elég belőle és vékonyan kenve könnyen beszívódik. Főleg a téli időszakban tervezem használni majd a hidegtől kiszáradt kezemre, de lehet adok neki egy próbát a sarkamon is, mert elég táplálónak tűnik. 

COCO shea vajas szappan

Különösen izgatott vagyok emiatt, mert első körben ugye a tusfürdőt-szappanra-cserélés volt az egyik fő célom a krémdezodor mellett, szóval nagy hangsúlyt fektettem a szappanom kiválasztására. Ez a nagy hangsúly az volt, hogy imádok mindent, ami kókuszos, tehát a szappanom is legyen...kókuszos. A leírás szerint pedig azért jó választás, mert: a szappanba zárt kókuszolaj kényezteti, az organikus ghánai sheavaj kivételesen ápolja, táplálja a bőrt, az organikus kakaóvaj pedig az egyik legstabilabb, bőrbarát, természetes zsírban gazdag egzotikus vaj. Illetve elvileg hajmosásra is lehet használni, amit nagyon kíváncsian várok, milyen élmény lesz, mert sok és hullámos hajam van. A termék természetesen pálmaolajmentes.



Illatmentes krémdeó érzékeny bőrre

Mivel mindenképpen szeretném a dezodoromat valami környezetbarát és természetes összetevőkből készült izzadságtalanítóra cserélni, így ez volt a másik olyan dolog, ami miatt erre a csomagra esett a választásom. Illatmentes, ami miatt a páromon is tesztelhetem a dolgot (amit egyébként meglepő módon nem utasított el kapásból), kifejezetten érzékeny bőrre tervezték, aminek mindketten nagyon örülünk. Ami még fő szempont volt ezen a téren, az az, hogy ne szódabikarbónás legyen, mert mindkettőnknek érzékeny a bőre, és sok olyanról olvastam, hogy a szódabikarbónától kiütéses, sebes lett azoknak a bőre, akik ilyen dezodort használtak. Sheavajat, kukoricakeményítőt, cink-oxidot és jojoba-olajat tartalmaz az E-vitamin mellett.



Extra szűz olívaolaj szappan

Ez az, ami csak a csomagban volt, semmi extra igényemet nem fedezi, de örülök neki és várom, hogy kipróbálhassam. Másrészről pedig szerintem ez inkább a páromnak lesz a kedvence fürdéshez, mivel nekem ott a kókuszos. Gyengéd a bőrhöz, remélem az arcán az időnként megjelenő ekcémát is lágyan csillapítja majd neki.



A csomag alap tartalma ez lenne, amelyet kedvezményesen, ingyen házhozszállítással vásároltam meg, pontosan 4390 Ft-ért. Ehhez ajándékba küldtek még három dolgot, ami őszintén szólva teljesen lenyűgözött, mert hát a legtöbb helyen az ember nem kap ingyen cuccokat, főleg nem ennyit. A fent említett összegért cserébe 7 termék lett az enyém, és alig várom, hogy beszámolhassak róluk. Az ajándékok:

 

Vulkáni kőzeten szűrt sheavaj levendula és teafa illattal

“A levendula illata elbűvöl és nyugalmat áraszt, a teafa frissességével kiegészülve elhozza neked a harmóniát, melyre egy fárasztó nap után neked is szükséged van.” - írja az oldal, és valóban nagyon kellemes az illata, nyugtató hatású. Az esti meditációmhoz szeretném majd használni, pont emiatt.



Vulkáni kőzeten szűrt sheavaj narancs és ylang-ylang illattal

Az előzővel szemben ez egy frissítő, élénkítő illat, inkább a reggelek kísérőjének tudnám elképzelni magamon. Friss, virágos, tavaszi hatást kelt, így még a borongósabb őszi-téli napokat is feldobhatja. Intenzívebb, mint a többi.

Citrom Illóolaj

Ez pedig pont egy olyan dolog, amire egyébként is vágytam, szeretnék belőle majd több illatot is kipróbálni, csak úgy gondoltam szabok azért magamnak egy bizonyos anyagi korlátot, amibe már sajnos nem fért volna bele, ezért különösen örültem, amikor megláttam a dobozban.

A dobozról pedig csak annyit, hogy ezer csoda, amennyire környezettudatosak. Újrapapírral volt kibélelve pl, amit csak simán kisimítottam és beleraktam pótlapoknak a bullet journalomba. 



A hulladékmentes.-hu-ról pedig egy szilárd sampon-szappant rendeltem a párom ekcémás bőrére, remélem, hogy tetszeni fog majd neki, illetve magamnak egy másik krémdeót, csak hogy rendesen kitapasztalhassam a dolgot.

 

Borza samponszappan – gyógynövényes, teafa olajjal

“A gyógynövényes, teafa olajos samponszappan alaposan, mégis kíméletesen tisztítja a hajat és a fejbőrt is. Kíméletesen távolítja el a fejbőrt eltömítő piszkot, csökkenti a korpát okozó baktériumok elszaporodását, helyreállítja a fejbőr természetes egyensúlyát, valamint regenerálja a hajhagymákat. Akkor is nyugodt szívvel használhatod, ha érzékeny vagy a mesterséges illatokra, színező és egyéb adalékanyagokra.”

Képtalálat a következőre: „Borza samponszappan – gyógynövényes, teafa olajjal”

 

Borza krémdezodor cink-oxiddal - levendulás

A krémdezodor, amit rendeltem, szódabikarbóna-mentes, mert mint már említettem a Manna termékeknél, sok helyen olvastam, hogy sok mindenkinek bántja a bőrét. Amikor megkaptam a csomagomat, akkor vettem észre, hogy véletlenül pedig mégis a szódabikarbónásat küldték el nekem. Természetesen rögtön felvettem velük a kapcsolatot, az e-mailemre nagyjából fél órán belül válaszoltak. Iszonyat pozitív csalódás, hogy azt írták vissza, hogy rögtön küldik a cink-oxidosat, a másikat pedig ne utaztassuk, tartsam meg nyugodtan, ha pedig nem szeretném használni, ajándékozzam el. Tehát ezúton is külön köszönet a hulladékmentes.hu gördülékeny és mérhetetlenül kedves ügyinézéséért.

Képtalálat a következőre: „borza krémdezodor”

Hamarosan jelentkezem a kipróbált termékekkel!



A bejegyzés trackback címe:

https://princessonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr9115030944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása