Princess on Budget

Műanyagmentes július part 2.

Elbukni, felállni és a jövő héten jobban csinálni...

2019. július 15. - Princess on Budget

Mint az előző postomban ígértem, heti rendeszerességű postokkal szeretném nyomon követni a a környezettudatosabb életmód felé tett lépéseimet. Viszont sajnos a héten csak egyik lábamról a másikra állva toporogtam ezen a téren.

Sustainable Living mit Keep Cups, auch bei uns im Onlineshop: loveco-shop.de!  #ecofriendly #lifestyle #nachhaltig

A szelektív hulladékgyűjtés jól megy. Otthon igyekszem tényleg mindent rendben tartani, vászonzsákkal járni bevásárolni. Ezen a téren nincsen semmi probléma, viszont egyből beköszönt a hanyagság, amikor elutazunk. A hétvégén egy nagyobb társasággal kibéreltünk egy házat vidéken. A problémák, amikkel ott szembesültem:

- A többség műanyag tányérból eszik, lévén egy házban 10 főre nincs elég tányér amúgy se, meg a nyaralást sem mosogatással akarjuk tölteni. Automatikusan én is elvettem a műanyag tányért, amikor felém nyújtották, de érdekes módon amikor magamnak hoztam kaját, akkor rendes tányért használtam.

- A műanyag poharak és a gin tonic átka. Az üveg pohár összetörik, amit senki sem kockáztat. Fekete pont ide, ezentúl inkább csak üvegből iszom a bort és akkor szemét sincs és mosogatás se.

- A harmadik fő probléma a nejlonzacskó volt. A zsemléim ugyanis ehetetlenre száradnak a papírban kb egy éjszaka alatt, így kénytelen voltam egy zacsit elhozni nekik. Mellettem szóljon az, hogy a pékárut mindig papírban hoztam el, csak otthonra a tároláshoz pakoltam át abba az egy zacsiba, amire még az első nap tettem szert. Szatyrot egyszer sem kértem, mert vittem is magammal és ajándékba is kaptam egyet.

Heti konklúzió, avagy mi az amire a következő nyaraláskor jobban figyelek:

- Viszem a saját kis Citymatinés poharamat magammal, így nem török össze semmit, de eldobható pohárra sem lesz szükségem. Határozottan tanulságként fogom fel a dolgot, mert amúgy eszembe se jutott előre gondolkozni ezen.

- Vászonzsák mellé viszem a kenyértartó zsákomat is, ha végre sikerül majd egyet szereznem!

- Viszek magamnak egy saját kis tányért is, ami nem törékeny, és akkor mindig elég csak magam után mosogatni azt az egyet, hogy legyen tiszta tányérom.

A képen a következők lehetnek: egy vagy több ember, ital és belső tér

Szurkoljatok a héten, ugyanis pénteken a Balatonra megyünk szintén páran, szóval esélyem lesz javítani ezeken a hibákon, amiket itt felsoroltam!

Szép napot mindenkinek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://princessonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr6414947522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása