Princess on Budget

Műanyagmentes július part 3.

2019. július 22. - Princess on Budget

Az előző hétvégéhez hasonlóan most is elutaztunk egy másik társasággal (annak mondjuk most kifejezetten örülök, hogy augusztus végéig nem kell több ilyet, mert bár szeretem a barátaimat, de úgy érzem lassan ember-mérgezést kapok szociális téren). Viccet félretéve, ez a hét vázlatosan:

Zero Waste Lunch Kit With Coffee Cup

- A műanyag tányér problémámat nem sikerült még orvosolni.

- A műanyag pohárról sikeresen lemondtam, és még valaki el is mosta a kis bödönkémet helyettem, szóval teljes cukiság.

- Mindent nejlonzacskó nélkül vásároltam, vászonzacsiba vagy csak úgy simán magába.

- A parton vettem egy kólát, mert nagyon vágytam rá, de szelektív kuka meg nem volt, szóval a flakon sajnos a szemétben landolt.

- Úgy érzem kéne, hogy legyen egy kis fagyis dobozom, mert a tálka mindig drágább is, meg egyszer használatos is, a tölcsért viszont nem szeretem, cserébe a fagyit nagyon...

Fejlődünk, fejlődünk, de csak apránként.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://princessonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr2014975008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása